۸۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه بیمه کشاورزان مصوب شد + تصویر
نوشته شده توسط : شیما شریفی

محمد جواد عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهربا اشاره به حرکت بر اساس نقشه راه در راستای تأمین امنیت غذایی اظهار داشت: در این راستا قوانینی که دارای ایراد و یا کهنه بود اصلاح شد.

وی از تصویب قوانین در راستای تأمین امنیت غذایی و رفع موانع تولید خبر داد و بیان کرد: این قوانین در حال عملیاتی شدن است و مشکلات بخش کشاورزی در ابعاد گوناگون برطرف می‌کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خرید تضمینی محصولات کشاورزی را از دیگر مصوبات مجلس دانست و تصریح کرد: صادرات محصولات و ساماندهی فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفته که همگام، هماهنگ و همراهی با دولت طی مسیر می‌شود.

عسکری ظرفیت‌های کشاورزی ایران را منحصر به فرد دانست و خاطر نشان کرد: جمعیت 500 میلیون نفری مناطق پیرامونی ایران علاقه زیادی به محصولات کشاورزی ایران دارند که ظرفیت ویژه و قابل توجه است.

پلاستیک استخر

وی باتأکید بر حرکت بر اساس برنامه زمانبندی در راستای حمایت سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی خاطر نشان کرد: بیش از 4 میلیون نفر بهره‌بردار بخش کشاورزی در کشور وجود دارد و معیشت 40 درصد مردم کشور به بخش کشاورزی مرتبط هستند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه 25 درصد اقتصاد کشور مربوط به بخش کشاورزی است تصریح کرد: هموار شدن مسیرهای حوزه کشاورزی بر اساس اتفاقاتی که در جهان رخ می‌دهد در اولویت است.

عسکری توسعه کشت محصولات مورد نیاز کشور از جمله آناناس، موز و دیگر میوه‌های گرمسیری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: کشت این محصولات می‌تواند از واردات آنها و ارز بری جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: خسارت آفات باید زیرپوشش بیمه قرار بگیرد

عضو کمیسیون کشاورزی: مجلس به تخلفات وزارت جهادکشاورزی در حوزه تأمین نهاده‌های دامی ورود می‌کند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: قانون "امنیت غذایی" به توسعه همه‌جانبه کشاورزی کمک می‌کند

وی با بیان اینکه در قانون بودجه توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی و حمایت از سرمایه‌گذاران شده است خاطر نشان کرد: در زمینه مسائل بیمه کشاورزان امسال 8 هزار میلیارد تومان مصوب شده که اگر خسارتی به حوزه کشاورزی وارد شد مشکلات این حوزه برطرف شود و کشاورزان با میل و رغبت بتوانند ادامه فعالیت دهند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از هموار شدن مسیرهای حوزه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی خبر داد و بیان کرد: ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک اتفاقات خوبی برای این حوزه رقم می‌خورد.

 

انتهای پیام/190/ی

 

منبع تسنیم

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: