مدیریت در بخش کشاورزی بسیار دشوار و پیچیده است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور معاون مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و مدیران ادارات تابعه برگزار و از زحمات شهریار قاسمی تقدیر و علی چاله چاله به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.

نصب ورق ژئوممبران

غلامرضا هادربادی معاون مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار داشت: کشاورزی اساس اقتصاد کشور است و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها بر استقلال بخش کشاورزی کشور و خودکفایی آن تاکید کرده‌اند.

وی عنوان کرد: سهم بخش کشاورزی دو تا چهار برابر سایر بخش‌ها در اقتصاد کشور نقش دارد اما سهم اقتصاد در سفره کشاورزان آنگونه که باید نیست.

هادربادی مدیریت بخش کشاورزی را پیچیده اطلاق کرد و گفت: چون مؤلفه‌های بخش کشاورزی پایدار نیست مدیریت در بخش کشاورزی بسیار دشوار و پیچیده است.

وی برون‌سپاری امور را امری مهم در بخش کشاورزی به حساب آورد و افزود: اطلاعات نقش مهمی را در برنامه‌ریزی بخش کشاورزی برعهده دارد و برای برنامه‌ریزی اصولی در حوزه کشاورزی اتاق فکر لازم است.

هادربادی ضمن تشکر از زحمات شهریار قاسمی به بیان ویژگی‌های مدیریتی علی چاله چاله به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مدیریت جدید سطوح مدیریتی را از مراکز جهاد کشاورزی تا سطح معاونت برنامه‌ریزی به نحو احسن طی کرده است و انتظار می‌رود با حضور وی بخش کشاورزی استان کرمانشاه شاهد تحولات مثبتی باشد.

بیشتر بخوانید
عزم جدی برای تغییر الگوی کشت در همدان/ بی‌آبی بلای جان تولیدات کشاورزی شد

گفت‌وگو با وزیر جهاد کشاورزی|امروز غله کار فشنگ را می‌کند/ در تولید ذرت خودکفا شدیم

18 هزار درخواست مردمی برای حدنگاری اراضی کشاورزی در استان هرمزگان ثبت شد

علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد وزیر و استاندار کرمانشاه اظهار داشت: سیستم‌های سازمانی چنانچه درست عمل کنند توسعه سازمانی روی می‌دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری وزارت جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف عنوان کرد: بخش کشاورزی استان کرمانشاه نیازمند تحول و توجه جدی است و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا کشاورزی کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حجت‌الاسلام علیمراد کماسی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره ویژگی‌های مدیریت در نظام‌های دینی و غیر دینی اظهار داشت: در مدیریت غیردینی مهم سرگرمی مردم با ابزارهای دنیوی پلشت است اما در مدیریت دینی چارچوب‌های مشخصی تدوین شده و قاعده و قانون دارد.

وی عنوان کرد: در تغییر و تحولات چنین نیست که با آمدن و رفتن یک مدیر همه چیز تغییر کند، بلکه لازم است مبناها و ساختارها پیش از تغییر افراد شاهد تغییر باشد.

کماسی بهترین مبنا و الگوی مدیریتی را الگوی مدیریتی اسلام و روش‌های مدیریتی امام(ره) برشمرد و گفت: مدیران نظام اسلامی چنانچه چارچوب‌های مدیریتی دین مبین اسلام را لحاظ کنند، به طور قطع مردم نیز از برکات تصمیمات مدیریتی مدیرانی که حلال و حرام را در رأس کارهای خود قرار می‌دهند، منتفع خواهند شد.

جلال کریمی‌زند مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این مراسم به نمایندگی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از وضعیت کشاورزی کرمانشاه و رتبه‌های برتر کشاورزی این استان در کشور پرداخت و اظهار داشت: کشاورزی کرمانشاه نیازمند برنامه‌ریزی و توجه جدی تر به مبانی علمی کشاورزی دنیاست.

وی به بیان مسائل و مشکلات کشاورزی کرمانشاه پرداخت و افزود: کشاورزی کرمانشاه با توجه به نقشی که در امنیت غذایی کشور ایفا می‌کند نیازمند توجه جدی است.

شهریار قاسمی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین با اشاره به امور انجام شده در زمان تصدی این مسئولیت توسط وی اظهار داشت: لازم است از همه مدیرانی که در این ایام به پیشبرد امور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کمک و یاری کردند تشکر کنم.

قاسمی با اشاره به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی طی سال گذشته افزود: اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و تنظیم بازار با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود اما با اتخاذ تدابیر مؤثر مدیران وزارت جهاد کشاورزی و مدیران استانی این طرح با موفقیت اجرایی شد.

انتهای پیام/

 

منبع تسنیم

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: