۹۶ درصد مطالبات گندم‌کاران در استان سمنان پرداخت‌ شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، سید محمدرضا هاشمی در نشست صمیمی وزیر جهاد کشاورزی با کشاورزان و دامداران شهرستان‌های گرمسار و آرادان در فرمانداری گرمسار با بیان اینکه باید سیلوی 100 هزار تنی گرمسار تعیین تکلیف شود اظهار داشت: این سیلو در حال حاضر 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اختصاص 16 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان عنوان کرد: با مساعدت دولت و سازمان برنامه‌وبودجه، تاکنون پنج میلیارد تومان از این اعتبار جذب‌شده و 11 میلیارد تومان آن نیز باقی‌مانده است.

موارد استفاده ژئوممبران

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل سیلوی بزرگ گرمسار تصریح کرد: این مهم نیاز به حمایت وزارت جهاد کشاورزی دارد.

هاشمی کشاورزی را ازجمله مزیت‌های نسبی توسعه‌ای استان سمنان عنوان کرد و یادآور شد: استان سمنان دارای استعداد صنعتی معدنی گردشگری و کشاورزی است که نقش مهمی در سطح استان و فراتر از استان دارد.

وی با بیان اینکه استان سمنان در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر تأمین نیازهای داخلی استان، به‌عنوان معین استان تهران برای تأمین برخی کالاها مانند گوشت مرغ گرم بود گفت: در این مدت بهره‌برداران بخش کشاورزی و مرغداران استان سمنان کمک شایانی به بازار تهران قم و آگاهی البرز داشته و با وفاق و صمیمیت طرح هدفمندی یارانه‌ها به‌خوبی در استان اجرا شد.

استاندار سمنان با اشاره به افزایش قیمتت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در دولت سیزدهم عنوان کرد: در دولت سیزدهم قیمت خرید تضمینی گندم به 11 هزار و 500 تومان افزایش داشته و این مهم سبب استقبال کشاورزان از اجرای این طرح شد.

هاشمی با بیان اینکه امسال 64 هزار تن خرید گندم در استان سمنان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در شهرستان آرادان 12 هزار تن و از کشاورزان شهرستان گرمسار هفت هزار تن گندم خریداری شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 96 درصد مطالبات گندم‌کاران در استان سمنان پرداخت‌شده است از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا برای پرداخت باقیمانده مطالبات گندم کاران این استان مساعدت کند.

استاندار سمنان با اشاره به وجود بیش از یک‌میلیون و 600 هزار رأس دام در این استان بیان کرد: این مهم ظرفیت مناسبی را درزمینهٔ تولیدات دامی برای استان سمنان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید
قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید 13 هزار تومان تعیین شد

قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جدید متناسب با تورم تعیین شد/اعلام نرخ بزودی

7 میلیون و 100 هزار تن گندم خرید تضمینی شد

هاشمی با بیان اینکه گرمسار و آرادان جزو شهرستان‌های برتر و پیشرو درزمینهٔ توسعه کششت گلخانه‌ای است از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا برای اختصاص اراضی به‌منظور توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در این شهرستان‌ها و دیگر شهرستان‌های استان سمنان حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان چهارمین استان کشور در پرداخت تسهیلات دامدار کارت است گفت: 40 شعبه بانک کشاورزی در استان سمنان برای پرداخت این تسهیلات پای‌کار بوده و حمایت کردند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه فروش دام یکی از دغدغه‌های حال حاضر دامداران این استان محسوب می‌شود از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/363

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: