۱۴۳ پروژه بخش کشاورزی خراسان‌جنوبی هفته دولت افتتاح می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: از شهریور ۹۹ تا شهریور ماه ۱۴۰۰ میزان ۳۰۳ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی اعطا شد که این میزان در بازه زمانی شهریور ۱۴۰۰ تا به امروز به ۷۵۰ میلیارد تومان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این آمار نشان دهنده دو برابر شدن میزان تسهیلات است، بیان کرد: اعتبارات عمرانی در سال ۹۹ حدود ۱۱۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده که در سال ۱۴۰۰ به ۲۴۲ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان رسید.

قیمت عایق استخر

جعفری ادامه داد: در حوزه پروژه‌های بخش کشاورزی کل پروژه‌هایی که از یکم شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ اجرا شده ۵۲۸ پروژه است.

وی ادامه داد: در حوزه آب و خاک ۳۳۶ پروژه، در حوزه امور عشایر ۲۷ پروژه، در حوزه دامپزشکی چهار پروژه، در حوزه تعاون روستایی هفت پروژه، در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی ۲۰ پروژه، در حوزه باغبانی ۴۴ پروژه، در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری ۶۰ پروژه و در حوزه شرکت شهرک‌های کشاورزی یک پروژه و در حوزه تولیدات دامی ۹ پروژه و مکانیزاسیون ۱۵ پروژه و حفظ نبات یک پروژه، زراعت دو پروژه، ترویج یک پروژه و شیلات و آبزیان یک پروژه داشته‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کل اعتباراتی که در این ۵۲۸ پروژه مصروف شده بیش از ۵۰۲ میلیارد تومان بوده است، گفت: در سال قبل از آن کل پروژه‌های ما ۲۷۰ پروژه بوده است.

جعفری اظهار کرد: میزان اشتغال پایدار ایجاد شده در این ۵۲۸ پروژه ۸۲۶ فرصت شغلی بوده است و ۱۸ هزار و ۴۴ نفر نیز تثبیت اشتغال داشته‌ایم.

وی درباره پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری بیان‌کرد: در هفته دولت ۱۴۳ پروژه در بخش کشاورزی خراسان جنوبی قابل افتتاح است که بخش آب و خاک با ۹۲ پروژه بیشتر پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در بخش عشایری ۹ پروژه، دامپزشکی یک پروژه، تعاون روستایی سه پروژه، صنایع تبدیلی و تکمیلی چهار پروژه، باغبانی ۱۵ پروژه، منابع طبیعی ۱۸ پروژه و شرکت شهرک‌ها یک پروژه خواهیم داشت.

جعفری اظهارکرد: جمع کل سرمایه‌گذاری ایجاد شده برای این ۱۴۳ پروژه ۱۰۷ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: جمعیت برخوردار از این پروژه‌ها ۶۷ هزار و ۷۱۰ نفر و اشتغال ایجاد شده نیز ۱۰۱ نفر است.

کد خبر 5568825

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: