لزوم افزایش تعامل کشاورزان اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی ظهر یکشنبه در همایش کشاورزی هوشمندانه که با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان و کشاورزان شهرستان برگزار شد، با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود منابع آب در شهرستان اصفهان اظهار داشت: علی رغم کمبود منابع آب، هنوز شاهد کشاورزی سنتی و عدم آموزش‌های لازم برای کشاورزان برای استفاده بهینه از آب و خاک کشاورزی هستیم.

وی با بیان اینکه بهره وری کشاورزی در استان اصفهان به دلیل استفاده از روش‌های سنتی و نبود آگاهی کشاورزان از روش‌های نوین پایین است، ابراز داشت: این روند موجب تخریب زمین‌های کشاورزی و تشدید بحران آب خواهد شد.

عایق استخر خاکی

فرماندار اصفهان با انتقاد از عدم بهره برداری و استفاده بهینه از تحقیقات مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های مختلف تولیدی به ویژه کشاورزی اضافه کرد: تعامل و هم افزایی کشاورزان و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند موجب توسعه و افزایش بهره‌وری و همچنین حفظ منابع آب و خاک کشاورزی شود.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نیازمند تحول بنیادی و اساسی در اجرای شیوه‌های نوین است، تصریح کرد: ضروری است مدیران جهاد کشاورزی با برگزاری دوره‌های آموزشی توسعه کشاورزی نوین را در استان و به ویژه شهرستان اصفهان رقم بزنند.

کد خبر 5569032

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: