توزیع عادلانه آب در روستاهای بیله‌سوار پیگیری می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

صاحبعلی اصغری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با بازدید میدانی از کانال‌های شبکه آبی مغان و تصفیه‌خانه بخش مرکزی، مشکلات آب کشاورزی و شرب در حوزه بیله‌سوار بررسی شد.

وی از بروز مشکل تأمین آب در برخی از روستاهای شهرستان به دلیل قطعی آب شرب خبر داد و تصریح کرد: برخی روستاهای بخش مرکزی بیله‌سوار دچار مشکل آب شده بودند که با همکاری مدیران آب و جهاد کشاورزی تأمین آب خام از کانال روستاهای بخش مرکزی انجام شد.

فرماندار بیله‌سوار گفت: با تصمیمات و پیگیری‌های صورت گرفته خط تولید آب شرب روستایی شروع به تصفیه آب کرده که حوالی ساعت ۱۱ صبح فردا تمامی روستاهای مسیر زرگر تا فولادلو از آب شرب روستایی برخوردار خواهند شد.

شرکت های تولید کننده ورق ژئوممبران

اصغری با تاکید بر اینکه در راستای حل مشکل آب کشاورزان نیز بازدیدهایی صورت گرفته است، از پیگیری برای توزیع عادلانه آب به ویژه در روستاها خبر داد.

وی به مشکلات پیش روی توزیع عادلانه آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: توزیع عادلانه آب بین شهرستان‌های بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز در شبکه آبی مغان بر اساس وسعت زمین‌های زیر کشت و حقابه مشترک صورت می‌گیرد.

فرماندار بیله‌سوار خاطرنشان کرد: بحث دیگر این اقدام آب ورودی از رگلاتور چهار به حوزه شهرستان بیله‌سوار است که این آب نیز باید به صورت عادلانه در بین کشاورزان شهرستان بیله‌سوار توزیع شود و جهاد کشاورزی و امور آب نیز باید نظارت مستمری در این زمینه اعمال کنند.

کد خبر 5569574

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: