اقتصاد روستا بايد محتول شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ محمدي ظهر امروز سه شنبه در آئين تکريم و معارفه رئيس سابق و جديد سازمان جهاد کشاورزي خوزستان بيان کرد: بخشي از امنيت ملي کشور در دست 62 هزار نفر پرسنل جهاد کشاورزي و 4 و نيم ميليون نفر کشاورز است.

 

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت جهاد کشاورزي افزود: شعار وزير جهاد کشاورزي «اقتدار غذايي» است که به همراه اقتدار تکنولوژي که امروز در وزارت و ديگر عرصه‌ها در حال پيگيري است تحت عنوان دانش بنيان در حال برنامه ريزي و اجراست.

 

وي با بيان اينکه در اقتدار غذايي همه چيز مستتر است، اظهار کرد: ارزآوري، اشتغال پايدار، ثروت آفريني در دل اقتدار غذايي و به همراه تکنولوژي است؛ بنابراين بايد فضا و رويه براي امنيت غذايي تغيير و تحول يابد و با روش جديد طراحي شود.

ژئوگريد

وي با بيان اينکه از 62 هزار نفر پرسنل جهاد کشاورزي 9 هزار نفر ايثارگر هستند، اضافه کرد: اگر تحول و توسعه کشاورزي را يک مثلث در نظر بگيريم فني مهندسي، نهادهاي مردمي و سرمايه سه رأس اين مثلث هستند.

 

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت جهاد کشاورزي بيان کرد: وزارت جهاد کشاورزي تنها وزارت خانه‌اي است که در آن هم بخش دولتي و هم بخش خصوصي وجود دارد.

 

وي با بيان اينکه مردم نبايد در پيچ و خم ادارات ما گم شوند، گفت: عملکرد ما متبلور در توليد است و اگر نتوانيم اعتماد عمومي را جلب کنيم بي شک کارها پيش نخواهد رفت.

 

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت جهاد کشاورزي افزود: طبق بيانات رئيس جمهور بايد اقتصاد روستاها و کشاورزي متحول شود و تلاش کنيم تا مردم کنار ما باشند.

 

محمدي با اشاره به اينکه کشاورزي خوزستان قلب ايران است که بيش از 13 درصد محصولات کشاورزي کشور در اين استان توليد مي‌شود، گفت: کارآمدي و اميدوار بودن مديران از شاخص‌ها و اولويت‌هاي مهم ما براي انتخاب مديران است.

 

کد خبر 5564748

 

منبع مهرنيوز

 

 





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: