کاروان‌های تخصصی کشاورزی با محوریت تولیدات محصولات استراتژیک راه‌اندازی می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی‌اکبر مویدی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در راستای افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و رسیدن به امنیت غذایی هستیم تا با فناوری‌های جدید در سایه دانش‌ و علم مشکلات را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان بخش کشاورزی در خط مقدم تامین امنیت غذایی هستند که درصدد هستیم در حوزه دانش، علم و فناوری پشتیبانی‌های لازم را انجام داده و با حمایت‌های لازم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

ساخت استخر کشاورزی

معاون وزیر و رئیس مؤسسه ترویج وزارت جهاد کشاورزی گفت: 126 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در سایه تقویت نظام علم و دانش تولید شده و راهی به جز افزایش بهره‌وری در کشور و تامین امنیت غذایی پایدار نداریم و درصدد هستیم برای رسیدن به این عرصه خود را به علوم و فنون جدید مجهز کنیم.

مویدی تصریح کرد: کاروان‌های تخصصی با محوریت تولید سیب‌زمینی، کلزا و روش‌های نوین آبیاری راه‌اندازی می‌شود که در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در این زمینه برای ارتقای کمی و کیفی تولید به دنبال کسب اطلاعات و دانش کشاورزان هستیم تا بتوانیم در سایه افزایش نفوذ دانش و راهکارها و راهبردهای اساسی شاهد دستیابی به پایداری تولید باشیم.

بیشتر بخوانید
پدافند غیرعامل و ضرورت آن در بخش کشاورزی؛ تولید محصولات راهبردی در استان سمنان

استان البرز اهداف خوبی در ارتقای نرخ بهره‌وری در حوزه کشاورزی دارد

عامل آتش‌سوزی عمدی مزرعه کشاورزی در پیشوا دستگیر شد

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت یک هزار و 800 کارشناس متخصص و عضو هیئت علمی در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با تولید علم و دانش ظرفیت تولید و ارتقای بهره‌برداری را شاهد باشیم و توسعه کشت قراردادی را تحقق بخشیم.

معاون وزیر و رئیس مؤسسه ترویج وزارت جهاد کشاورزی گفت: 212 برنامه در قالب این کاروان ترویجی اجرا می‌شود که به همین منظور درصدد هستیم نظام ترویج نوین را تقویت کرده و با توسعه کشت قراردادی پشتیبانی‌های لازم را در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای پیام/144/ش

 

منبع تسنیم

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: