نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین پژمان طی نشست مشترک با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس اظهار کرد: در بخش اجرا تجارب عملی و مهارت فنی کاربرد زیادی دارد از این رو باید به مهارت آموزی بیش از پیش توجه شود.

استخر کشاورزی

وی با اشاره به همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمینه آموزش به بهره برداران بخش کشاورزی، تصریح کرد: به منظور افزایش بهره وری از پتانسیلهای موجود، ارگان ها باید از اقدامات جزیره ای و یا موازی‌کاری پرهیز کنند.

وی، بر ضرورت توجه به یافته‌های تجربی در شرایط اقلیمی متفاوت و مستندسازی تجارب عملی تاکید کرد.

پژمان با اشاره به ارزش اقتصادی گیاهان دارویی و کشت‌های گلخانه ای، خواستار تدوین سند همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل فنی حرفه ای استان فارس با محوریت این دو موضوع شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای نوشته و با آموزش نیروهای تحت پوشش این کمیته در نهایت کارآفرینی ایجاد شود.

وی به ضرورت تشکیل شبکه مویرگی انتقال دانش و مهارت آموزی کشاورزی گریزی زد و گفت: مهارت‌های نوین از مراکز تحقیقاتی و کارشناسان اجرایی تا سطح بهره برداران بخش کشاورزی باید منتقل شود.

عایق بندی استخر

پژمان اظهار کرد: به منظور انتقال دانش از شیوه های نوین آموزشی و هوشمند سازی استفاده شود و کلیپ های آموزشی کوتاه در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی قرار داده شود.

انتهای پیام/س

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: